Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
search
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG
  • Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG

Kubek ceramiczny w stylu retro do sublimacji - biały z kolorowym wnętrzem i rantem AG

25,00 zł
Netto

Kubek vintage z niebieskim wnętrzem przypomina do złudzenia kubek metalowy.

Ceramiczny kubek do sublimacji w stylu retro z kolorowym środkiem

Pojemność kubka: 250ml

Wysokość: 80mm

Średnica górna: 90mm

Średnica dolna: 80mm

Powierzchnia nadruku: 20 cm x 5 cm. Nadruk najlepiej umiejscowić 2 cm poniżej rantu kubka.

Uniwersalne ceramiczne kubki prezentują się zgrabnie, posiadają poręczne ucho oraz zaokrąglony rant.

Zewnętrzna strona kubka równomiernie pokryta specjalną poliestrową powłoką do sublimacji. 

Dno kubeczka nie jest przystosowane do nanoszenia nadruków.

Kubki ceramiczny przypominają kubki porcelanowe i cechują się wysoką jakością - przy użyciu dobrych materiałów do nadruku sublimacyjnego wiernie oddają naniesione kolory.

Stylizowane kubki retro nadają się do mycia w zmywarce

UWAGA!

Podana cena ma charakter poglądowy, nie zawiera kosztów nadruku oraz zależna jest od ilości wycenianego towaru, techniki znakowania oraz od ilości kolorów nadruku.

Zachęcamy do składania zapytań!

Kolor







  lub  

Zobacz także

Komentarze (0)